Friday, September 13, 2013

Where the Spirit of the Lord is, There is Freedom


 


John 14:21  Whoever has my commands and keeps them is the one who loves me. The one who loves me will be loved by my Father, and I too will love them and show myself to them.”
Johan 14:21 Zokhal ka thukham pawl a pom ih a thluntu cu i duhdawtu a si. Keimah i duhdawtu poh cu ka Pa in a duhdawt ding; keimah khal in ka duhdawt ding ih a hnenah ka lang ding,” tiah a ti. 
Commands  ( Thukham)
Luke 10:27 He answered, “‘Love the Lord your God with all your heart and with all your soul and with all your strength and with all your mind’[a]; and, ‘Love your neighbor as yourself.’[b]
Luke 10:27 “Bawipa na Pathian cu na thinlung hmuahhmuah, na nunnak hmuahhmuah, na cahnak hmuahhmuah le na ruahnak hmuahhmuah thawn na duhdaw pei ih na innhnen cu nangmah na duh awk vekin na duh hai ve pei, a ti,” tiah a ti. 
  
2Corintihians 3:17  Now the Lord is the Spirit, and where the Spirit of the Lord is, there is freedom.
2Korin 3:17 Hitawk ih, “Bawipa,” a timi hi Thlarau a ti duhnak a si. Cule Bawipa ih Thlarau umnak kipah cun zalennak a um. 
 



No comments: