Wednesday, June 5, 2013

My Desire ( Ka duhnak )




Psalm 27:4 One thing I ask from the LORD, this only do I seek: that I may dwell in the house of the Lord all the days of my life, to gaze on the beauty of the LORD and to seek him in his temple.

Saam Hla Bu 27:4 Bawipa hnenah thil pakhat ka dil; Cuih thil pakhat lawng cu ka duhmi a si: Bawipa ih inn sungah ka nun sung hmuah hmuah um ka duh; Amawinak zoh dingah le amah ih duhmi hawl ding, hi a si.

2 Chronicles 1:7-10 That night God appeared to Solomon and said to him, "Ask for whatever you want me to give you." 8 Solomon answered God, "You have shown great kindness to David my father and have made me king in his place. 9 Now, LORD God, let your promise to my father David be confirmed, for you have made me king over a people who are as numerous as the dust of the earth. 10 Give me wisdom and knowledge, that I may lead this people, for who is able to govern this great people of yours?"

2 Sansiarnak 1:7-10 Cuih zanah Pathian cu Solomon hnenah a lang ih, “Ziang so ka lo pek ding? Na duhmi i dil aw,” tiah a ti. 8Cutikah Solomon in, “Ka pa David parah duhdawtnak tumpi na rak nei ringring ih atu-ah a ai-ah siangpahrang i uanter. 9Maw Bawipa Pathian, ka pa ih hnenih na thukammi hmuahhmuah cu kimter aw; ziangahtile siarcawk lo minung tlunah siangpahrang ah i tuah zo. 10Minung hizat ka uk theinak dingah ka ul bikmi fimnak le theihnak i pe hram aw. Culo cun na minung hitluk tam hi ziangtinso ka uk thei ding?” tiah a ti.


Proverb 30: 7-8 "Two things I ask of you, O LORD; do not refuse me before I die: 8 Keep falsehood and lies far from me; give me neither poverty nor riches, but give me only my daily bread.

Proverb 30:7-8 “Maw Pathian, na hnenah thil pahnih ka lo dil; Ka thih hlanah i coter hram aw: 8Thuphanpertu si lo dingin i kil aw; Farah tuk le lian tuk khal in i tuah hlah awla, Ka khop tawkfang lawng rawl i pe hram aw.


Daniel 12:3 Those who are wise will shine like the brightness of the heavens, and those who lead many to righteousness, like the stars for ever and ever.

Daniel 12:3 Hotu fim pawl cu van ih tleunak hmuahhmuah thawn an tleu ding. A dikmi tuah dingah mitampi a zirhtu pawl cu arsi bangin kumkhua in an tleu ding,” a ti.









No comments: