Saturday, June 1, 2013

Inspirational and strengthening Bible Verses (Thinlung Thawhternak le Thacaknak Baibal Cang pawl)




Isaiah 41:10  fear not, for I am with you;  be not dismayed, for I am your God; I will strengthen you, I will help you,  I will uphold you with my righteous right hand.
 Isaiah 41:10 Zianghman ṭih hlah, na hnenah ka um a si Keimah cu na Pathian ka si, zianghman in lo phangter hlah seh. Ka lo bawm dingih ka lo cakter ding; Ka lo hum dingih ka lo run ding.

1 John 5:14 And this is the confidence that we have toward him, that if we ask anything according to his will he hears us.
 1 Johan 5:14 Kannih cu Pathian hmaiah ralṭhatnak kan nei, ziangah tile amah ih duhnak thawn mil-aw in kan dil ahcun kan dilnak kha in theih sak ṭheh a si, tihi fiangtein kan thei.

 Psalm 27:1  The LORD is my light and my salvation; whom shall I fear? The LORD is the stronghold of my life of whom shall I be afraid?
Saam hla bu 27:1  Bawipa cu ka tleunak le ka rundamnak a si; Zoso ka ṭih ding? Bawipa cu ka beunak lungpi a si; Zianghman ka ṭih lo ding.

Deuteronomy 31:6 Be strong and courageous. Do not fear or be in dread of them, for it is the LORD your God who goes with you. He will not leave you or forsake you.”
Daan Peksalnak 31:6  Cakzet le ralṭha zetin um uh. Hi miphun pawl cu ṭih hlah uh. Nan Pathian Bawipa amah rori cu nanmah thawn a feh ding. A lo tlansan lo ding ih a lo hnong lo ding,” tiah a ti.


Psalm 32:8 I will instruct you and teach you in the way you should go; I will counsel you with my eye upon you.
 Saam Hla Bu 32:8 Bawipa in, “Na thlun dingmi lamzin ka lo sim ding. Ka lo zirh dingih ka lo hmuh ding.



No comments: